avatar Blog rowerowy prowadzi camelek86

03:22 h 25.06 km/h

do Wiewiórczyna

Niedziela, 28 czerwca 2009 · dodano: 28.06.2009 | Komentarze 0

Dziś znowu duszno, gorąco i parno. W drodze powrotnej zrobiłam mały postój energetyczny w Janowicach. Tak się kończy jazda na głodniaka, gdy obiad sam nie chce się zrobić.
Trasa: łódź- Gorzew -Górka Pabianicka - Piątkowisko-Wola Żytowska - Żytowice - Janowice - Ludowinka -Chorzeszów - Kiki - Karszew - Wiewiórczyn - Karszew - Kiki - Chorzeszów - Ludowinka - Janowice - Żytowice - Kudrowice - Petrykozy - Górka Pabianicka - Szynkielew- Gorzew - Lublinek- Łódź

01:19 h 23.94 km/h

Na Górkę Pabianicką

Sobota, 27 czerwca 2009 · dodano: 27.06.2009 | Komentarze 0

Dopiero wieczorna przejażdżka z Tomkiem i młodziutkim w pełni uzmysłowiła mi zakończenie sesji. Miło, że już po wszystkim. I choć myślałam, że skazana będę na dłuższe wałkowanie przy nauce Kate Bush, o dziwo obyło się bez przedawkowania. Nawet niezawodne Deeper Understanding nie było w tym roku, aż tak potrzebne.
Trasa: Łódź- Gorzew -Górka Pabianicka- Gorzew - Lublinek
Kategoria <50

02:22 h 25.03 km/h

Wodzierady

Niedziela, 14 czerwca 2009 · dodano: 14.06.2009 | Komentarze 1

Sucho, ciepło, wietrznie i bezupadkowo :)

trasa:łódź- Gorzew -Górka Pabianicka - Piątkowisko-Wola Żytowska - Żytowice - Janowice - Ludowinka - Chorzeszów - Wodzerady - Chorzeszów -Janowice - Żytowice - Kudrowice-Petrykozy - Górka Pabianicka - Gorzew - Łódź

02:32 h 24.70 km/h

Do Ludowinki

Piątek, 12 czerwca 2009 · dodano: 12.06.2009 | Komentarze 4

Z rana wybrałam się na orzeźwiającą po nauce wycieczkę do Ludowinki. Choć ocieplane spodnie i koszulka z długimi rękawami były jeszcze po praniu wilgotne, wspaniałomyślnie założyłam je, by szybciej wyschły. Jak się na dworze okazało, do najmądrzejszych pomysłów to nie należało. Wiatr przez całą trasę do Ludowinki zdążył mnie porządnie wychłostać. W drodze powrotnej mimo iż chętniej wychodziło zza chmur słońce, wiatr miejscami wspierał, a strój w pełni wysechł, nie mogłam się rozgrzać. Aby dzisiejszy dzień nie pozostawić bez echa, zaliczyłam finiszującą glebę na Lublinku, po wjechaniu tylnym kołem na własny bidon. Po sympatycznej wycieczce z przyjemnością pojechałam tramwajem odebrać indeks.

Trasa: łódź- Gorzew -Górka Pabianicka - Piątkowisko-Wola Żytowska - Żytowice - Janowice - Ludowinka - Janowice - Żytowice - Piątkowisko - Górka Pabianicka - Szynkielew- Gorzew - Lublinek- Łódź

03:54 h 25.65 km/h

Do Szadku

Czwartek, 11 czerwca 2009 · dodano: 11.06.2009 | Komentarze 0

Wreszcie wymarzona, słoneczna pogoda;) Przed południem wybrałam się z zamiarem pojechania do Wiewiórczyna. W Chorzeszowie spotkałam Janka, w rezultacie we dwoje dojechaliśmy do Szadka i z powrotem.

Trasa: dom-gorzew-górka pabianicka-piątkowisko-zytowice-janowice-chorzeszów-łask-szadek-wodzierady-chorzeszów-janowice-zytowice-kudrowice-gorzew -retkinia-dom
Kategoria >100

02:45 h 25.11 km/h

Do Lutomierska

Środa, 10 czerwca 2009 · dodano: 10.06.2009 | Komentarze 0

Chwilę po ulewie wybrałam się do Lutomierska. Efektem czego było wzorzyste upstrzenie błotem. Na szczęście szybko pogoda się poprawiła, wyszło słońce. W drodze powrotnej spotkałam czekających w Petrykozach Grzesia z Tomkiem. W trójkę wróciliśmy przez Lublinek na osiedle.

trasa:łódź-gorzew-górka pabianicka-piatkowisko-janowice-Ludowinka-lutomiersk-janowice-petrykozy-kudrowice-gorka pabianicka-gorzew-lublinek-łódź.

02:29 h 21.82 km/h

Do Janowic

Poniedziałek, 8 czerwca 2009 · dodano: 08.06.2009 | Komentarze 0

Późnym popołudniem wybrałam się z Tomkiem oraz z Piotrkiem na przejażdżkę. Miało być spokojnie i krótko, by nie zniechęcić brata Tomka do jazdy w nowo rozpoczętym dla niego sezonie. A i ja sama nie miałam ochoty, aż nadto się przemęczać po porannym egzaminie. W Kudrowicach Piotrek dzielnie zadecydował wydłużyć trasę, a potem starał się utrzymać tempo do samej Łodzi.

Trasa: łódź- Gorzew -Górka Pabianicka -Kudrowice-Piątkowisko - Wola Żytowska - Żytowice - Janowice - Żytowice - Górka Pabianicka - Gorzew - lublinek - łódź

03:58 h 25.63 km/h

Do Szadku

Sobota, 6 czerwca 2009 · dodano: 06.06.2009 | Komentarze 0

Po późnym śniadanku wybrałam się z Tomkiem do Szadka. Wreszcie pogoda w pełni dopisała. W Szadku, do którego jechało się wyjątkowo lekko z wiatrem, zrobiliśmy małą przerwę na przekąskę i nawiązaliśmy przelotną znajomość z zawianym lumpkiem. Pan o mało nie usiadł mi na kolanach, moje rękawiczki nie miały tyle szczęścia. Ale grzecznie przeprosił i życzył nam szerokiej drogi, na co zgodnie wzajemnie mu tego życzyliśmy. Powrót pod wiatr, za to ze spotkaniem na Lublinku znajomych (również na rowerach).

Trasa: dom- retkinia-gorzew-górka pabianicka-piątkowisko-zytowice-janowice-chorzeszów-łask-szadek-wodzierady-chorzeszów-janowice-zytowice-kudrowice-gorzew - retkinia-lublinek-dom
Kategoria >100

02:11 h 24.29 km/h

okolice Kudrowic

Czwartek, 4 czerwca 2009 · dodano: 04.06.2009 | Komentarze 4

Dziś dla odmiany pobłądziłam po nieznanych mi wioskach, w tym 2 km szukałam zaginionego asfaltu, buszując miedzy polem pszenicy a łąką. Miejscami kropiło i nieprzyjemnie się ochłodziło. Solidne wiatrzysko skutecznie szybko zagoniło mnie do nauki czekającej w domu.

02:28 h 23.86 km/h

do Janowic i Pabianic

Środa, 3 czerwca 2009 · dodano: 03.06.2009 | Komentarze 0

Z rana silny wiatr raz utrudniał, innym razem wspierał jazdę. Na szczęście mimo prognozy pogodynki, sąsiadki oraz ciemnych chmur deszcz nie przylał.
Trasa: łódź- Gorzew -Górka Pabianicka -Kudrowice-Wola Żytowska - Żytowice - Janowice - Żytowice - Piątkowisko- Pabianice - piątkowisko - Górka Pabianicka - Gorzew - lublinek - łódź