avatar Blog rowerowy prowadzi camelek86

Rower:Kelly's

Do Ludowinki

Piątek, 12 czerwca 2009 · dodano: 12.06.2009 | Komentarze 4

Z rana wybrałam się na orzeźwiającą po nauce wycieczkę do Ludowinki. Choć ocieplane spodnie i koszulka z długimi rękawami były jeszcze po praniu wilgotne, wspaniałomyślnie założyłam je, by szybciej wyschły. Jak się na dworze okazało, do najmądrzejszych pomysłów to nie należało. Wiatr przez całą trasę do Ludowinki zdążył mnie porządnie wychłostać. W drodze powrotnej mimo iż chętniej wychodziło zza chmur słońce, wiatr miejscami wspierał, a strój w pełni wysechł, nie mogłam się rozgrzać. Aby dzisiejszy dzień nie pozostawić bez echa, zaliczyłam finiszującą glebę na Lublinku, po wjechaniu tylnym kołem na własny bidon. Po sympatycznej wycieczce z przyjemnością pojechałam tramwajem odebrać indeks.

Trasa: łódź- Gorzew -Górka Pabianicka - Piątkowisko-Wola Żytowska - Żytowice - Janowice - Ludowinka - Janowice - Żytowice - Piątkowisko - Górka Pabianicka - Szynkielew- Gorzew - Lublinek- Łódź
Kategoria >50

camelek86
| 18:00 wtorek, 16 czerwca 2009 | linkuj Możemy po egzaminie obejrzeć razem liczniki. Też chciałam wejść do rowerowego. Po jutrzejszym pogromie przyda się na poprawę nastroju=D
alowein
| 16:42 wtorek, 16 czerwca 2009 | linkuj No, to nieładnie...musimy gdzieś pojechać razem! Ale najpierw pojeżdżę trochę z moimi rodzicami, mama robi trochę krótsze trasy to dla mnie w sam raz na początek, tak ze 30 km... jak się rozjeżdżę to zgłoszę się do Ciebie! Aha i jeszcze jedno: w środę kupuję licznik:D
camelek86
| 08:13 niedziela, 14 czerwca 2009 | linkuj Aniu, szybko wdrożona profilaktyka procentowymi rozmaitościami ustrzegła przed przeziębieniem;p
A co do wycieczki, nawet pofatyguję się zmienić koła, aby po lasach z Tobą pojeździć. Właśnie mnie tchnęło, że w tym roku nie jeździłam w żeńskim towarzystwie. Koniec świata...
alowein
| 21:41 sobota, 13 czerwca 2009 | linkuj Ojejej, Paulinko... biedactwo. Aż mi sie zimno zrobiło jak to czytałam. NIe zaziębiłaś się? Musimy kiedyś razem wybrać się na taką przejażdżkę (ale przy lepszej pogodzie), pamiętając o tym, że jestem początkująca:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaiwr