avatar Blog rowerowy prowadzi camelek86

Rower:Kelly's

Sobotni rekord;]

Sobota, 28 marca 2009 · dodano: 28.03.2009 | Komentarze 4

Dzisiaj wraz Tomkiem wybrałam na wycieczkę o przewidywanym dystansie 150km. Tradycyjnie ustawka pod Mc Donalds na Retkini tym razem o godz. 9.00. Zjawili się prócz nas panowie Janek i Krzysiu.

Przejechaliśmy trasę: Górka Pabianicka,Petrykozy, Kudrowice, Chorzeszów, Łask, Szadek, Rossoszyca, Sieradz, Pstrokonie, Strońsko, Zapolice, Zduńska Wola, Łask, Retkinia

Pogoda przed południem była iście wiosenna, jednak o 12.00 się zachmurzyło i ździebko popadał deszcz. Do Szadka jechało mi się całkiem sympatycznie, niestety w Zduńskiej Woli dopadł mnie kryzys. Dzięki ogromnemu wsparciu trzech niezawodnych mężczyzn dotoczyłam się jakoś do Łodzi.
Co prawda bicie rekordów w tak doborowym towarzystwie to czysta przyjemność, jednak następnym razem, lepiej się do jazdy przygotuję.
Pare fotek ze strońska:

Jadą sobie jadą :) © Woody
Kategoria >100

aard
| 12:24 środa, 1 kwietnia 2009 | linkuj Za rok, może dwa, schodami na strych...
Camelek, mały Camel na biegunach... ;);)
camelek86
| 13:02 wtorek, 31 marca 2009 | linkuj Bardzo Wam dziękuję:) Górki są faktycznie imponujące. Nawet trochę mnie przerosły:D Bardzo podobały mi się malownicze tereny w okolicach Strońska, Zapolic. Musi tam być jeszcze ładniej latem.

A co do przejechania dwusetki, to super pomysł, dziękuję za propozycję. Mam nadzieję, że skorzystam:) Dam Ci znać może za rok;p
aard
| 22:09 poniedziałek, 30 marca 2009 | linkuj Gratulacje wielkie! jakbyś się chciała wybrać na jakąś dwusetkę, to daj znać ;)
karotti
| 11:31 niedziela, 29 marca 2009 | linkuj gratuluję :) taki dystans i taka średnia wow... No i odwiedziłaś moje rodzinne strony, chyba sama tam się wybiorę, te górki są świetne!
pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych rekordów :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chnaw