avatar Blog rowerowy prowadzi camelek86

Rower:2danger

VII Trzebnicki Maraton Rowerowy

Sobota, 27 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 2

Jak to mawiają do trzech razy sztuka. Tegoroczny udział w imprezie mogę uznać za całkiem udany, bo i poprawiłam zeszłoroczny czas przejazdu oraz podjechałam pod Prababkę, która w zeszłym roku zrzuciła mnie z roweru;)
Startowałam w jednej grupie z Tomkiem i Adamem. Od początku chłopaki narzucili mocne tempo. Udało mi się utrzymać z nimi przez pierwsze 15km, po czym mnie odcięło. Po całym kilometrze samotnej jazdy i przejściu małego kryzysu mentalnego, przyłączyłam się do dwóch kolarzy, jak się później okazało z mojej grupy startowej. Panowie jechali dość równym tempem, robiąc krótkie zmiany, dlatego dobrze mi się z nimi współpracowało. Na Gruszeczce, którą w tym roku odrobinkę połatali, niestety mi uciekli. Przez resztę trasy do sławnej Prababki jechałam z wieloma osobami. Niektórzy panowie wyprzedzali mnie kilkakrotnie;) Przed Radłowem minęła mnie Kasia z Wrocławia, co dało mi większego kopa niż żele energetyczne. Przez ostatnie dwadzieścia kilometrów dogorywałam samotnie, walcząc dodatkowo z bólem brzucha, z czego ostatnie dziesięć kilometrów w deszczu.
Kategoria >100, maratony

camelek86
| 04:51 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Co tu dużo mówić, wyprzedzające kobiety zawsze działają mobilizująco. Jednak nie wydaje mi się, byś mijał na trasie Kasię. W sobotę była nie do pokonania. Miałam przyjemność widzieć, jak się rozpędzała przed Prababką. Nie jechało nas zbyt wiele, więc nie drążę tematu;)
vuki
| 17:06 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Jak mnie kobieta minela to tak samo zareagowalem i ja pokonalem

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atrza